woensdag 6 juni 2012

EK Poultje 2012



Hallo familie,

Het zal jullie niet zijn ontgaan dat binnenkort het EK voetbal begint.
Wij doen mee met EKpoultje en het zou erg leuk zijn als je ook meedoet!

Je bent van harte welkom in ons poultje met de ijzersterke naam;
Geerts-Poule .

Via deze link ben je meteen van de partij;


Meedoen is gratis maar we spelen wel om grote prijzen.

Dus tot zo op www.ekpoultje.nl?

Groeten,en veel plezier met het EK.
Geerts & Co

Vanaf vrijdag 8 juni om 18.00 uur sluit de inschrijving van EKpoultje en kun je geen standen meer wijzigen en geen mensen meer uitnodigen.

15 opmerkingen:

"Geerts in Tenerife" zei

leuk idee, ik doe mee (dat rijmt ha,ha)

Anoniem zei

ik doe ook mee maar ik moet wel eerst uitzoeken hoe het moet.
Maar daar helpt Renate mij wel mee.

Groetjes Anne

Anoniem zei

Natuurlijk doe ik mee.
Wim.

Anoniem zei

Na
tuurlijk doen wij mee!

Groetjes Egaaltje

W.G. zei

Yep !!
Wij doen mee. (= wolkje).

het orakel uut 2e mond zei

Ik weet het nog niet. Ik heb mijn diensten (knorr) ook aan anderen verleendt

Marijke zei

Ha ha ha , tja keuzes, keuzes,keuzes... :)

Willemijn zei

Tuurlijk doe ik ook mee, ga weer voor de hoofdprijs, net als bij het WK poultje :-) :-) :-)!
Groeten, Willemijn

Anoniem zei

Heb em al ingevuld
JMG

Geerts en Co zei

Vanaf vrijdag 6 juni om 18.00 uur sluit de inschrijving van EKpoultje en kun je geen standen meer wijzigen en geen mensen meer uitnodiggen.
Controleer nog even of je alle voorspelling hebt ingevuld!
Controleer of je voorspellingen goed staan.
Ze hebben een spiksplinter nieuwe server geplaatst vannacht. Maar de ervaring leert dat de laatste uren voor sluiten van EKpoultje het mega druk zal worden en de server soms niet alle aanvragen verwerkt. Dus check het snel. Na vrijdag 18.00 uur staat de boel vast ingesteld. En starten ze met de wedstrijd.

Succes allemaal

Geerts en Co zei

dit moet natuurlijk 8 juni zijn !!

Anoniem zei

Ik schrok al, ik moet de andere poultjes nog invullen, mooi klusje voor nu, in de trein van amersfoort naar schagen. Hup Holland Hup ! Cabouter

Gert-Jan zei

Voorspelling ingevuld - en ik weet niet waarom - maar Nederland wordt gewoon Europees kampioen!!!! Op penalty's!!!! Tegen Duitsland!!!! Dat zou wat zijn ... Alleen heb ik nog een kruisje achter mijn naam staan - heb ik iets fout gedaan?

Groetjes! Gert-Jan

Roelof Boelens zei

Nee Gert-Jan, alles is goedgegaan.
Ik moest je nog "accepteren" zogezegd.
Dat is bij deze gebeurd.
Je doet dus volop mee!

Groeten,
Roelof

Marijke zei

Hoi Gert-Jan ,ja dat zou wat zijn!
En grappig is de duitsers kijken vast niet naar Bureau Sport dus ...'t zou zo maar kunnen !