dinsdag 24 april 2012

Stemt allen op BRIES


Op dit moment kun je niet meer stemmen op de bandnaam!

De naam wordt zaterdag 28 april bekendgemaakt.


bron-plattelandsheld.nl

Hoi allemaal,

Is de paashaas nog langs geweest ?
Heb een oproepje voor Geerts en Co.
Een tijdje geleden was ik namen aan het bedenken was voor een op te richten band.

Zaterdag stonden de 5 gekozen namen in de krant. Eén ervan is van mij.
Nu mag iedereen stemmen, vandaar deze oproep.
Stemt allen op BRIES.
Het artikel staat in Dagblad v. h. Noorden van zaterdag 7april, pagina 10.
Bij het lijstje creatieve namen die net niet doordrongen tot de top vijf zaten er ook 7 namen van mij bij.

Maar goed de winnaar wint 500 euri en een vip arrangement.
Dus of iedereen wil stemmen ? GRAAG, want ik spaar voor een blokhut, zodat ik eindelijk weer kan schilderen!!!!!!
BRIES BRIES BRIES BRIES BRIES.
ter info , de andere namen zijn : Dwars, Carbid, Stiekel en Vals Plat.
Alvast hartstikke bedankt !
En nog een Vrolijk Pasen .( bedankt voor die bloemen, aldus de paus )
Liefs, Wilma.

Stemmen kan hier www.plattelandsheld.nl
zal het zelf ook even proberen.
doeg!

22 opmerkingen:

Anoniem zei

Hoi Wilma,

Tuurlijk ga ik ff stemmen.

Bij deze geroggeld.

Groetjes RoelofE

Anoniem zei

Bij deze gedaan!
Wim.

roel zei

dag wilma
ook ik heb gestemd.
dikke kus roelie uit kolhorn

egbert en alie zei

Hoi Wilma

Wij hebben gestemd|
groetjes Egbert en Alie

willeke r zei

mijn stem heb je!!!!
veel succes.

Anoniem zei

Hoi Wilma
Ron en ik hebben gestemd

Gr. Annet

Anoniem zei

Done. Jante M

Anoniem zei

Hoi Wilma,
Ik heb gestemd anne.

Roelof Boelens zei

Moi Wilma,

two votes from Emmen!
Roelof en Renate

Good Luck!

Anoniem zei

ook heb ik gestemd;

Gr;

Doedie

wilma zei

Allemaal hartstikke bedankt !!

Roelof Boelens zei

Hoi Wilma,

Graag gedaan!

Ik zie in het gastenboek van H.C.G.v.G. dat ene Bettina Nobbe op zoek naar je is!
Met de vraag: Wie weet waar Wilma Geerts is gebleven, ze woonde aan de Stationsstraat in Gieten.

Groeten,
Roelof

Roelof Boelens zei

Ps Wilma,

In het gastenboek staat het mailadres van Bettina.

wilma zei

bedankt Roelof.
Heb inmiddels contact gehad met Bettina.
Groetjes W.

Marijke zei

Volgende week wordt de naam van de nieuwe sensatie bekend gemaakt en in zo'n limousine gaan ze naar de optredens! http://pic.twitter.com/paNnYjt1

Anoniem zei

He hoi,

Al iets bekend hierover?

Groetjes

RoelofE

Wilma zei

Nog niet Roelof, denk zaterdag .
Dan zal het wel in de krant staan.
Groetjes,
Wilma.

Geerts en Co zei

Op dit moment kun je niet meer stemmen op de bandnaam!

De naam wordt zaterdag 28 april bekendgemaakt.

bron-
http://www.plattelandsheld.nl/aanmelden/

Roelof Boelens zei

Wat sneu voor Wilma!
DE krant vermeld vandaag over de uitslag:
"Carbid en Bries eindigden exact gelijk".
"Carbid of Bries?".
Onze voorkeur (bandleden) gaan uit naar Carbid, vandaar dat de jongens uit Ruinerwold en Zuidwolde gekozen hebben voor Carbid, een exlosieve naam.

1 stem tekort!
Heel erg jammer!!!

Wilma zei

Tja...........
Dan maar collecteren voor een blokhut.
Heb de krant nog niet gelezen Roelof en dat doe ik ook maar niet meer...snik.
Met opgeheven hoofd verlaat ik het strijdtoneel en denk bij mezelf :
pff..... carbid stinkt.
We hebben ons best gedaan.Allemaal hartstikke bedankt voor het stemmen en een dikke kus hiervoor !!

Marijke zei

Sukkels zijn het !!
Carbid da's 1 keer BOEM en dan is't weg :D
Schilderijen verkopen is ook een optie kunnen we geen markt organiseren ??

Anoniem zei

Jammer ja! JMG