woensdag 23 november 2011

"Uit de oude doos "



Hoi familie,

Zoals jullie misschien weten ben ik in Nederland bij pap en mam op vakantie
Ik ben bezig geweest om dia's te digitaliseren.
Pap en mam hebben er echt duizenden.
Dus ik moet nog heel veel maar ben toch al een paar leuke kiekjes tegen gekomen.
Het leek ons leuk om er een paar op te sturen voor op het blog.
De kwaliteit is niet helemaal top ,maar het zijn natuurlijk ook dia's van dik 40 jaar geleden.

dikke kus van Renate
en natuurlijk Anne en Jantje.

bekijk hier de foto's in origineel formaat




3 opmerkingen:

"Geerts in Tenerife" zei

Het blijft leuk om terug te zien :)
Ik ben inmiddels weer veilig aangekomen op Tenerife.
De volgende keer dat ik weer bij pap en mam ben ga ik weer volop aan de gang met de dia´s en stuur ik natuurlijk weer een paar op naar Marijke.

Roelof B zei

Leuk Renate om die oude foto's te zien.
Waar blijft de tijd!
We houden ons natuurlijk van harte aanbevolen voor meer foto's.
Bedankt voor deze,

Groetjes,
Roelof, Renate en CO

Marijke zei

Hoi Renaat :)
leuk weer van je te horen,
geinige foto's,
hahaha Tropiqua zat er al vroeg in :)

groetjes !