donderdag 21 juli 2011

Groetjes van Tenerife !



Hoi familie,

Hoe is het?
Allemaal al weer bijgekomen van de visdag?
De dag voor de visdag hadden we hier bij mij weer het jaarlijkse feest met de handgemaakte "tapijten" van zand en zout.Dit alles voor de beschermvrouw (virgen) van de vissers.



En jullie raden nooit welke een van de figuren op het tapijt was die bij mij voor de deur lag??.................



NEMO!! hahaha Ja en de dag erna wint mijn broertje de visdag omdat ie een dikke NEMO vangt :))
Ik vond dit wel een leuk toeval ,dus meld ik het ff :)
Ik stuur ff een paar fotootjes mee ook 1 van NEMO

liefs en dikke kus van Renate

4 opmerkingen:

Anoniem zei

moi renate
telepathie moet je maar denken maar wel leuk.hoe is het weer bij jou?is het vakantieeizoen ook begonnen?
groetjes uit ruinerwold
tante willy en oom jan

"Geerts in Tenerife" zei

Hoi tante Willy en oom Jan,
Ja grappig he, vond ik ook.
Het is hier inderdaad al volop zomerseizoen.
Druk in het hotel en soms TÉ warm!
Dus volop aan de bak.
Groetjes Renate

Anoniem zei

Hee Nichtje, dat ziet er mooi uit zeg!

Cabouter zei

Anoniempje dat ben ik dus