zaterdag 12 maart 2011

Doen we dit jaar ook weer mee aan het formule 1 racen?



Familie,

Doen we dit jaar ook weer mee aan het formule 1 racen?
De tijd dringt om ons op te geven, het begint alweer!

Jullie hebben nog tot 26 Maart om je voorspellingen voor de Grand Prix van Australiƫ in te vullen!

Meedoen gaat net als vorig jaar ga naar f1toto.com
Je zit dan in dezelfde subpool Geerts F1 Team

Voor nieuwe deelnemers:
Aanmelden kan op de site,f1toto.com
klik op DOE MEE
maak een account aan:
kopieer : Geerts F1 Team
en plak dit in mijn subpool.

Doe allemaal mee aan Geerts Formule 1 Team.


Heel veel succes !!

Geerts & Co.

Onderstaande deelnemers kunnen direct hun voorspellingen invullen.

tabakboelens
natie
Walter
scheurijzer
Fc Loosertje
GO-alonso
burning rubber

5 opmerkingen:

"Geerts in Tenerife" zei

ja hoor natuurlijk doe ik "GO-Alonso" weer mee.
Wie doet er nog meer mee?

Geerts en Co zei

Laatste kans om je voorspellingen voor de Grand Prix van Australiƫ in te vullen!
Zondag 27 maart 2011 Formule 1
Grand Prix Australiƫ

"Geerts in Tenerife" zei

Inderdaad marijke het lijkt erop dat ik alleen ben.dar kan toch niet?!
Zo wil ik niet winnen hahaha

tabakboelens zei

Zo, we staan aan kop, en die geef ik niet weer uit handen!
Maak jullie borst maar nat!
De eerste klap is een daalder waard.

Geerts en Co zei

niet vergeten F-1 voorspelling invullen!

Petronas Malaysian Grand Prix
10-4-2011
Sepang International Circuit