maandag 27 december 2010

Jarig !



Roelie gefeliciteerd !

7 opmerkingen:

"Geerts in Tenerife" zei

Hoi tante Roelie,
Van harte gefeliciteerd met je verjaardag.
En een hele fijne dag vandaag.
Ik zal er na het werk vanavond een op drinken...PROOST!

Liefs Renate

Roelof E zei

Hallo tante Roelie,

Gefeliciteerd met je verjaardag. Ik had al begerepen van mijn Pa en Ma dat het heel gezellig was vanmiddag.

Feest ze nog vanavond.

Groetjes en een dikke smok

Roelof Boelens zei

Hoi Tante Roelie,

Van harte gefeliciteerd met je verjaardag.
Het was zeker erg gezellig vanmiddag!
Is Dr. Denker nog ter sprake geweest?

Nog een fijne avond en liefs van Renate, Roelof, Remco en Marlies

Marijke zei

Hoi tante Roel,

van harte gefeliciteerd ,

liefs en verjaardags-smok.

Nico en Wilma. zei

Hej Roel,
nogmaals hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag.
Wel gezellig gisteren hè? Ook wel gek dat iedereen al 's middags was geweest .
Liefs.

Anoniem zei

Dag lieve tante Roelie,

De hele dag gisteren dacht ik , ik moet even tante Roelie feliciteren en dan ontschiet het me toch weer.
Maar beter laat dan niet: Van harte gefeliciteerd met je verjaardag!!! Op een mooi nieuw levensjaar.

Groetjes van Geert , Willeke, Willem, Roos en Sjoerd

Anoniem zei

Allemaal hartelijk bedankt voor de felicitaties! Het was inderdaad heel gezellig. Ook dr. Denker kwam langs maar de goegemeente zich er wel eens drukker over gemaakt..... Van Cornelis heb ik genoten, 't is wel duidelijk dat ik nog vaker naar Zweden moet om zijn liedjes meteen te kunnen verstaan!
Nogmaals bedankt allemaal, liefs Roelie