vrijdag 15 januari 2010

Animación !



Hoi lieve familie,

Hoe is het bij jullie?
Hier is alles goed,de drukke periode weer een beetje achter de rug
dus beetje bij beetje kom ik weer bij,ha,ha,ha.

Ik wou jullie even laten weten dat ik ook maar een you tube kanaal heb aangemaakt.
Daar zal ik wat video´s opzetten..... misschien leuk voor GEERTS&CO.

De video´s zullen voornamelijk van mijn werk zijn maar ik zal ook proberen om er wat persoonlijke dingen op te zetten.

Eigenlijk heb ik dit kanaal geopend omdat er zo weinig nieuws van mij uit Tenerife kwam/was voor op GEERTS& CO dat ik dacht dat dit misschien wel leuk was,hahahaha.

klik hier om mijn kanaal te bekijken.


liefs,Renate

3 opmerkingen:

wilma. zei

Mooi wark Renate.
Dat zullen we allemaal es goed bekijken.
Liefs,
Wilma.

"Geerts in Tenerife" zei

Ik heb gehoord dat het niet helemaal duidelijk is wat dit filmpje precies is.Dit zijn dus mijn collega´s en ik verkleed als vogels,het is een sketch.We praten ook niet we doen het alleen met "vogelgeluiden" en mimiek.Op het eind kom je er achter dat het vogels van de schiettent op de kermis zijn.Het is een van de vele sketches die we doen.Één keer in de week geven we dus een "sketch show" voor een zaal vol mensen,volwassenen en kinderen.
We hebben natuurlijk elke avond shows maar dat zijn dan weer andere dingetjes.
Ik hoop dat jullie het toch leuk vinden om te zien.

liefs,Renate

"Geerts in Tenerife" zei

Bedankt Wilma :-)
liefs,Renate