donderdag 23 april 2009

Jarig !


Wim gefeliciteerd!

8 opmerkingen:

willeke zei

Goedemorgen oom wim.
Gefeliciteerd met je verjaardag.
Een mooie dag toegewenst.
ruud,willeke en benjamin

Roelof E zei

Goedemiddag oom Wim,

Gefeliciteerd met je verjaardag.
De zon schijnt hier alweer volop.

Geniet van de mooie zonnige dag en maak er een gezellige dag van.

Groetjes
Roelof

wilma zei

Lieve Wim,
Ook op deze manier nog van harte gefeliciteerd namens Nico, Molin, Niels & mijzelve.
Je hebt het zonnetje vandaag welverdiend !
En..... herinner je je deze gouwe ouwe nog ?

Roelof B zei

Beste Oom Wim,

Van Harte Gefeliciteerd met je verjaardag!
Alweer een jaartje erbij!
Een fijne dag nog en voor vanavond veel plezier gewenst.
Het zal extra feestelijk worden want de prijzen worden vanavond uitgereikt door mijn assistenten!

Groetjes,

Renate, Roelof, Remco en Marlies

Annet zei

Oom Wim;
Van harte gefeliciteerd met je verjaardag.
Prettige dag nog verder.
Groetjes; Ron, Annet, Iris en Simone

Marijke zei

Hej oom Wim,
hoe later op de avond.....
hoe schoner het volk :)

Net terug uit Kolhorn,
van harte gefeliciteerd!!!
dikke kus!
Marijke & Co.

"Geerts in Tenerife" zei

Lieve oom Wim,

van harte gefeliciteerd met je verjaardag.
Leuk om te weten dat er een groep uit la laguna op sivo komt.
ik ken ze niet maar zal nog wel wat info bekijken op internet,zo gauw ik tijd heb :)

dikke kus van Renate

Anoniem zei

Hey Oom Wim;
Ik zag dat ik net te laat was, maar alsnog van harte gefeliciteerd.....

Groetjes;

Boelie