zaterdag 13 september 2008

Jarig !


Nico gefeliciteerd!

5 opmerkingen:

Marijke zei

Goede morgen Nico,
laat mij de eerste zijn die je feliciteerd...van harte dus op deze regenachtige zaterdag.
Voor een bittergarnituurtje is het mij nog te vroeg misschien wat later op de dag! ;)
Ik wens je een gezellige dag toe!

Anoniem zei

Hoi Nico,

Van harte met je verjaardag!
In ieder geval hebben we hier in't Noord-Oosten van land mooi weer, dus dat scheelt.
Ik kan iedereen aanraden Nico persoonlijk te feliciteren, want als het goed is tapt Nico vers van het vat!
Dus dat zal smaken.
Maak er een mooie dag van.

Groeten aan de familie van
Renate, Roelof, Remco en Marlies

"Geerts in Tenerife" zei

He oom Nico :-)

Happy birthday to you!
En nog vele jaren in goede gezondheid.
Veel plezier vandaag en ik zal er een op drinken.

groetjes vanuit Tenerife

Anoniem zei

ha die nico ook gefeliciteerd uit schagen maak er een mooie feest van
groetjes van ruud willeke kelly en benjamin

Roelof E zei

Hallo Nico,

Sorry een dag te laat....

We hadden het afgelopen weekend dorpsfeest in Ruinerwold en ja dan zit je in de feesttent en niet achter de computer.

Maar goed aslnog van harte met je verjaardag ik hoop een mooi feest hebt gehad.

Groetjes uit het altijd gezellige Ruinerwold