donderdag 21 juni 2007

KLPD gaat diep door het stof ... "Wat nou fleppie"


Twee keer beboet voor te hard rijden (In Almere en Zaltbommel). Mijn hemel plaatsen waarvan ik geen flauw benul heb waar ze liggen.
Laat staan dat ik er ooit geweest ben. De eerste bekeuring werd afgedaan met,let wel,een nieuwe bekeuring. En wel van 0 euro. Hiervoor was een acceptgiro bijgevoegd met de vermelding dat ik het bedrag van 0 euro niet hoefde over te maken. Maar excuses ho maar. In wat voor maatschappij leven wij?

Indertijd heb ik nog overwogen het t.v. programma "Ook dat nog" in te schakelen maar alla je bent al blij dat er niet een ander met jouw kenteken rond rijdt.
Nu de afhandeling van deze bekeuring. Zie hiervoor de bijlage. Ditmaal wel met excuses zoals het hoort (en geen nieuwe bekeuring van 0 euro). Mevrouw aan de telefoon was niet blij met de onzorgvuldige handeling van "onze jongens". De foto was op zich al aanvechtbaar en ook een tikfoutje was snel gemaakt. Waar wordt een weerloos burger mee opgenaaid. Maar goed Henkie de Broezer kan weer met opgeheven hoofd door het dorp.

Geen opmerkingen: