zaterdag 26 mei 2007

Hulp gevraagd.


Zoals de familie Geerts wel weet ben ik (nog) steeds bezig om een Roelof Geerts Visalbum in elkaar te zetten.
Ik ben daar vorig jaar mee begonnen.
De klus is groter dan ik gedacht had, zit heel veel tijd en werk in.
Vooral om alle foto's en dia's in te scannen.
Maar, er begint schot in te komen.
De afgelopen 2 maanden veel gedaan, en de jaren vanaf 1982, toen het begonnen is, tot 1997 zijn nu klaar.
De meeste familie uit het noorden hebben al een map gekregen, om daar de de verslagen en foto's ed in op te bergen.
De overige familieleden krijgen deze tzt.
Ik ben nog op zoek naar foto's van de viswedstrijden van de jaren:
* 1992 in Emmen organisatie Ron Viola
* 1995 in Emmen (Weerdinge) organisatie Roelof Boelens (gevist werd er in Dalerpeel en was een wedstrijd samen met de familie
Dikkers)

Wie heeft fotomateriaal!
Bedankt alvast.

Gr.
Roelof

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Kan je niet helpen Roelof :(

Anoniem zei

kan je ook niet helpen roelof,ik was er toen niet bij .maar roel renken zal nog ff kijken, dus dat hoor je nog groetjes wil en ruud

"Geerts in Tenerife" zei

hoi neefje,
ook ik kan je helaas niet helpen maar ik ben wel heel benieuwd naar je visalbum. succes er nog mee.

liefs,je nichtje ,renate