vrijdag 6 maart 2009

‘Met een stel meiden voetballen, dat is toch heerlijk?’



SCHAGEN - In de competitie uitkomen met een damesteam in het seizoen 2009-2010; dat is de wens van voetbalvereniging SRC. Eind seizoen 2007-2008 viel voorlopig het doek voor dames 1. “Een aantal meiden stopte ermee. De één was moeder geworden, de ander ging buiten Schagen studeren. Daardoor konden we geen volledig team meer op de been zetten. Doodzonde natuurlijk! Daarom hebben speelsters Ingrid Janssen, Kelly Smith en Nicole Pauli mede het voortouw genomen om het damesvoetbal weer nieuw leven in te blazen. Woensdag 18 maart om 20.00 uur wordt een introductietraining gehouden waarvoor belangstellende dames en meiden worden uitgenodigd. “De dames kunnen deze dag kennismaken met SRC en natuurlijk de voetbalsport.

5 opmerkingen:

Anoniem zei

zet hem op meiden.

Anoniem zei

goeie actie Kelly! Lekker blijven voetballen ... desnoods in A'dam?
groeten, Willemijn

Roelof E zei

Tuurlijk gewoon doorgaan met voetballen Kelly. Zorg dat je weer volledig team krijgt.

Ik fluit zaterdags regelmatig de meiden van Ruinerwold en als ik zie hoeveel lol zij in het voetbal hebben. Gewoon doorgaan dus.

Oh ja, als je eens vriendschappelijk wilt spelen tegen de meiden van Ruinerwold dan mail me maar en zal ik kijken of ik dat voor jullie kan regelen.

Groetjes uit Ruinerwold

Roelof

Marijke zei

Heel goed hoor Kelly,
ik hoop dat 't lukt!
liefs uit Den Helder.

Anoniem zei

Lieve Kelly.
Zet'm op vanavond en laat ze een poepie ruiken !!!
Kus,
Wilma.