woensdag 25 maart 2009

Geerts F1 team: Update.



Zoals velen van U heb ik ook een mailtje ontvangen van F1toto.com om mee te doen aan het formule 1 spel. Dit spel werkt hetzelfde als de Ek pool.
Ik heb me aangemeld en meteen een subpool aangemaakt onder de naam Geerts F1 team.
Het zou natuurlijk leuk zijn als zoveel mogelijk mensen hieraan mee gaan doen.

De hartelijke groeten uit een bewolkt Emmen,
Ron Viola

Ps. aanmelden kan op de site, http://www.f1toto.com/
Een tip;
klik op DOE MEE
maak een account aan:
kopieer : Geerts F1 team
en plak dit in mijn subpool.

4 opmerkingen:

Unknown zei

Hoi Ron,

Leuk idee. Ik heb me aangemeld. Maar ik ga pas kort van te voren een voorspelling invullen
Hoe is het met je pootje?

Anoniem zei

Ron,

Wij gaan ons ook zeker inschrijven!
Hoewel we er niet zo veel verstand van hebben doen we toch een poging!
Wellicht beginnersgeluk?

Geerts en Co zei

Even een update;

het is tijd om mee te doen en ook in te vullen dames en heren!

Start F1:
ING Australian Grand Prix
2009-03-29 06:00:00

succes!

"Geerts in Tenerife" zei

hoi,

ok ik heb me aangemeld :)
nog ff en de eerste grand prix begint!joepie :)

groetjes renate